- NOW I'M RAPPIN BOUT MONEY HOES AND RIMS AGAIN -

Fint väder idag igen, så soft! Sitter på min balkong med Cecilia och dricker kaffe. Tänkte dock skriva lite om dagens musik och vad JAG tycker om den, it sucks! Folk som tycker t.ex att Drake har bra flow. Hur fan har han bra flow? Visar bara hur lite ni kan. Jag säger inte att all musik suger men de mesta gör det. Sen kanske alla inte är lika insatta i musik som jag och alla tycker olika men att säga att typ Drake och lil Wayne har bra flow osv eller att säga att t.ex Chris Brown är bra på att rappa är ju bara efterblivet. Mycket är ju bara hype också so i think people should get off the bandwagon. Många vill dock bara ha ett catchy beat och skiter i resten. That's why i consider Hip Hop to be dead, cus people seems to be deaf? Face down in the mainstream lol. Jag lyssnar ju även på House/Dubstep/RnB/Rock och alla har ju sina egna åsikter ang musik men här har ni min. Men folk kan väl ändå inte vara helt efterblivna. Äldre musik har ju mycket högre standard än dagens musik and that is a fact.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=kWK1AQkOgvo

Sunday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0